fredag 19 mars 2010

Let's party

Spring is nature's way of saying, "Let's party!"
Nu ska jag lämna den här dammiga redaktionen jag sitter inlåst på och parta med våra hästar, även om chefen försökt förbjuda mig att rida i helgen.
Men han försöker också förbjuda mig att gå i högklackat, vilket är ganska absurt.

Igår red mamma både Greco och Fille och det var en fröjd även om man blir sjukt ridsugen av att stå på backen och glo. Jag hoppas kunna sno åt mig båda hästarna i eftermiddag, men mamma ska säkert nöta runt på sin prins själv.
Är inte det lite onödigt? Är det inte viktigare att jag, arvingen, framtiden, påläggskalven i Team Julén, lär mig rida lika bra som morsan, istället för att hon ska bli ännnu bättre? Då kommer jag aldrig ikapp.

Trevlig helg på er.
Vi förbereder oss på Tjorvens ankomst.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad säg du då?