fredag 19 mars 2010

Bruna måsten


Välj själv. Stöveln eller döden.
Bild lånad här

Sitter och slöläser Emelie Brolins hästblogg de sista minuterna till lunch.
Jag måste sluta med det. Varje gång jag går in på hennes blogg drabbas jag av ett ha-begär, starkare än suget efter en Chanel maxi den 25:e varje månad (en månadslön hit eller dit).
Det är inte hennes framgång och fina hästar som utlöser lusten (vem har inte fina hästar?),
det är dom förbannade stövlarna.
Jag kan inte läsa bloggen utan att stirra på dessa fantastiska stölvar som skulle kunna driva mig till vansinne, till sms-lån. Jag skulle kunna sälja bakpulver i grillfolie till intet ont anande högstadiekids, bara jag fick tag på stövlarna.
Det spelar ingen roll att jag har nästan nya Cavallo, jag måste ha ett par bruna.
Måste, eller dö.

Någon som vet vad det är för stövlar?
Mamman kanske?

1 kommentar:

  1. Grymt snygga stövlar!Sådana vill jag också ha!
    Mvh Anna & Donder

    SvaraRadera

Vad säg du då?