lördag 17 april 2010

Ashes to ashes

No business like showbusiness…

Jo, det var en bra helg. Det kan i bland medföra ett ständigt flin, som i mitt fall, eller i allra värsta fall, helt tvärt om.

Den här helgen ska jag få den äran att rida dotterns vackra häst och det ska bli roligt.

Han är verkligen en tvärtom häst till Greco. Bra att rida, lite annorlunda än vad jag är van.

Rapport följer.

I konsten att oroa sig i onödan är jag en mästare. För närvarande undrar jag var det stora nedfallet från askmolnet vulkanen på Island ska landa. Inte här i Dalen väl?!

Tänk om våra pojkar förvandlas till skimlar då?


TEMALÅT!


2 kommentarer:

  1. Vad är det för fel på skimlar??? Kul att bli lite uppdaterad... Äntligen köksklar så man kan vara lite datanörd. H det hörs kram
    Chestnut ( du vet vem )

    SvaraRadera
  2. Ja, du Chestnut,inget fel alls om de är det man ska vara! Trodde att du älskade fuxar först och främst, men sedan kom jag ihåg "Bajshammars Cash" ha ha kram

    SvaraRadera

Vad säg du då?