tisdag 16 november 2010

Greco vs Angie


Angelina.

Följande konversation utspelade sig precis på mail:

Mamman: ¬– Angie har en bula på höger ganasch. Tror att det är tandfällning, men får kolla feber ikväll. Ser ganska konstigt ut faktiskt. Jag drog förresten ut en tand i underkäken på henne i går. Har sparat den till dig.

Dottern: – Stackars lilla Angie. Hur gjorde du då egentligen när du slet ut tänderna ur munnen på henne? Vad hade hon gjort?

Mamman: – Angie hade inte gjort något. Det var i förebyggande syfte, ifall hon tänkt bita mig någon gång. Eftersom du var ledig i går kan du få rykta min häst till han glänser igen, ha ha, ifall du vill umgås med den vackraste hästen i VÄRDEN, det är en ynnest vet du!

Dottern:– Hahaha, men det är ju ANGIE!

Mamman: – Ha, du ska se hur hon ser ut nu när hon skrattar! Haha (min tand är löt, min tand är löt och när jag tappat den så är jag en gammal tös)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad säg du då?